Är vi tjejer någonsin nöjda?

Med oss själva menar jag?!
Ställ dig naken framför en helfigurs spegel och titta ordentligt på din kropp.
Har du några klagomål? Ja, antagligen har du det, för som tjej så är man väldigt kritisk mot sig själv.
Varför inte fokusera på det du gillar? Försök att ta allt det negativa och vänd till något positivt.
Det resulterar i att du kommer må bättre, vilket resulterar i att din omgivning kommer må bättre.

Ibland är det ju inte lätt att se några fördelar men dom finns där jag lovar.
Jag ska bli bättre på att se det bra, istället för att klanka ner på det dåliga.


Jag skulle inte ha nåt emot denna kropp.

Kram Mamma Tränings Troll

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0