Energislukare

Vissa människor ifrågarsätter hur det kommer sig att jag verkar att inte bry mig.
Jag bryr mig, men jag har valt att inte inte slösa min energi på skitsaker rent ut sagt.
På allvar, varför ska jag älta saker som har hänt för länge sen? Jag kommer ju inte att kunna gå tillbaka i tiden och ändra på det. Eller hur?!

Jag vägrar att bryta ihop innan det värsta har hänt. Kan inte sitta och fundera på att OM det värsta händer...
Då blir man ju knäpp i skallen.

Kanske är jag en iskall känslolös bitch som en gammal pojkvän till mig sa. Men å andra sidan så går jag frammåt i mitt liv. Jag lever! 

 Kram Mamma Troll


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej gumman du är inte en iskall känslolös bitch, du är underbar! :) Sånna vänner ska man vara rädd om. Malin+Åsa = vänner för evigt. puss gumman

2010-11-18 @ 11:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0