Information om Mamma Troll

Mamma Troll heter jag. Eller det gör jag ju inte egentligen men det är det jag kommer kalla mig här.
Mamma Troll är en ganska trevlig flicka som bor med pappa Troll och deras gemensamma Trollunge, och ibland så dyker även Tonårstrollet upp som är Mamma Trolls.

Mamma Troll jobbar på dagarna och tar hand om familjen Troll på kvällarna.

Trollmamman älskar att laga mat, gärna nya maträtter, och att läsa.
Dock gillar hon inte att städa, tvätta eller diska, men det gör hon ändå. Tydligen så är det ett måste om man vill ha kläder på kroppen, tallrikar att äta på och slippa få stenar i fötterna.

Ibland känns det som om att Trollhuset är ett helt palats för att det är så mycket som ska göras.

Det var nog allt just nu. Men jag återkommer.


Kramar Mamma Troll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0