Måndag på gymmet

Igår var det gymmet som gällde. Men vet inte om jag var så nöjd med själva träningen, men det blev iaf lite kondition och sen styrketräning.
Fast jag rörde på mig i en timme och det är ju bra med tanke på mitt sitta stillande jobb.

Efter träningen så blev det lite spa i bastun, I like a lot!
Duschade, la en hårinpackning och satte mig i bastun i 20 minuter. Så skönt.
Sen blev det en ny dusch och en ansiktsmask.
När jag var klar med den, så blev det till att smörja in kroppen med lotion. Badda ansiktet med ansiktsvatten och sen lägga på en ansiktskräm.

Idag känns håret alldeles mjukt och ansiktet är lent.

Ska dock investera i Vichy´s produkter som jag älskar.

Kram Mamma Troll

Kommentarer
Postat av: SANDRASGLAMOUR

Grym Blogg Gumman !;)/Kisses

2010-12-13 @ 04:40:34
URL: http://sandrasglamour.blogg.se/
Postat av: aye

Hejhej:)

Tänkte bara kicka in här och önska dig en god jul i förskott<3

Många kramar<3

2010-12-23 @ 22:49:46
URL: http://ayesworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0