Skolan

I januari får jag reda på om jag kommer in på kurserna jag sökt.
Då kommer man inte bara vara Mamma Troll, utan även StudieTroll och ArbetsTroll.
Hur ska man hinna?
Jo då, det går bra när man ska plugga distans och har chansen att läsa lite på jobbet.

Och om jag kommer in så kommer det se ut så här till våren med studierna

Hotell A 10 januari-11 februari 50 poäng
Svenska A 10 januari-18 mars 100 poäng
Religionskunskap A 14 februari-18 mars 50 poäng
Psykologi A 21 mars-22 april 50 poäng
Svenska B 21 mars-27 maj 100 poäng
Näringslära 25 april-27 maj 50 poäng

Vilket kommer betyda att jag kommer få ihop 400 gymnasiepoäng på dessa månader. Och 400 har jag sedan innan. Så det är ju en del kvar att läsa. Puh.

 

 Kram Mamma StudieTroll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0