Vikten och maten

Jag brukar säga till min kompis att inte väga sig varje dag, hon har nämligen en förmåga att göra det.
Dock har jag också en förmåga att göra det, men nu ska jag endast väga mig på fredag mornarna.

I morse stod vågen på 56,5 kg. Jag är riktigt nöjd.
Egentligen borde jag ju mäta mage, rumpa, lår och byst också. Men orkar inte idag. Det tar vi en annan dag, så får ni måtten då.

Maten kommer jag inte justera förräns efter nyår. På tisdag ska jag iaf sluta dricka läsk och äta godis på vardaglig basis. Men det är inte för att gå ner i vikt utan för att rädda mina tänder.
Min tandläkare berättade nämligen för mig att jag har hål i nästan varje tand jag har.
Så går det när man har rädsla för att få in en borr i munnen.
Men på tisdag så ska jag sövas ner för att få allt lagat. Och med tanke på att jag vet vad räkningen går på, så är det väldigt bra att sluta med massa onödigt socker.

Kram Mamma Godis Troll

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer att gå bra! Du kommer att få ett skinande leende sen :)

2010-11-22 @ 10:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0