Yoga är inte min grej

Vi blev lite sena till gymmet igår.
Så det blev ingen vattengympa, det blev istället Yoga. Det var inte My kind of workout.
Känner att det är 60-tals Flower Power träning.
Ger mig inte ett smack! När jag tränar vill jag att det ska kännas i kroppen, jag tycker inte att yogan ger det.
Möjligtvis kan det vara bra med yoga efter ett riktigt träningspass eftersom det mer känns som det är en timmes stretching.

Och till alla yoga fantaster där ute, passar det er att träna yoga, så jättekul för er.

Annars på gymmet blev det 4 km cykling och lite crosstraining (så jobbig) plus lite på löpbandet. Igår lyckades jag jogga 1,5 minuter i sträck. Det kunde man inte tro va?

Investerade i nya skor gjorde jag också, så snygga

Kram Mamma Troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0